Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Prémiové členstvo je aktivované automaticky po obdržaní platby z vašej banky na bankový účet zoznamky ELITE Date. Vzhľadom k tomu, že sú všetky transakcie vykonávané prostredníctvom platobnej brány GoPay, počítajte s tým, že aktivácia prémiového členstva určitý čas trvá.

Rýchlosť aktiváce záleží na spôsobe platby, ktorý si pre úhradu prémiového členstva zvolíte. U platby platobnou kartou sa prémiové členstvo aktivuje behom pár minút (desiatok minút), pri bankovom prevode za 2-3 pracovné dni.

Ihneď po aktivácii prémiového členstva budete mať k dispozícii všetky funkcie, ktoré zoznamka ponúka.

FAQ Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil.jpg


Podobné články

Ako zistím, kto je na zoznamke novým členom?

Denne sa na prémiovú zoznamku registrujú desiatky nových členov. Ich prehľad nájdete po prihlásení do svojho profilu v záložke Noví členovia. Ak máte nastavené vlastné kritériá výberu partnerov, zobrazia sa vám len novo registrovaní užívatelia, ktorí zároveň spĺňajú vaše kritériá. Ak nebudete mať nastavené žiadne vlastné kritériá výberu, uvidíte v ponuke Noví členovia všetkých novo registrovaných partnerov.

Prečo je zoznamka ELITEDATE.sk platená?

Sme tu pre ľudí, ktorí hľadajú vážnu známosť a partnera, ktorý spĺňa ich očakávania. Nesnažíme sa osloviť každého, ale len určitú skupinu ľudí, ktorí hľadajú vážny vzťah a kultivovaného partnera na úrovni. Snažíme sa maximálne odtieniť tých, ktorí nemyslia zoznamovanie vážne. 

Falošné profily

Cieľom našej prémiovej online zoznamky je sprostredkovať kontakt používateľom, ktorí majú záujem o vážne zoznámenie. Ak si teda do svojho profilu nahráte fotografiu, ktorá nezodpovedá vašej reálnej podobe, napr. použijete fotografie celebrít, slávnych hercov, športovcov, zvierat, alebo ak si namiesto svojho skutočného mena zvolíte prezývku alebo nezmyselné zoskupenia znakov, váš profil bude bez upozornenia zmazaný.

Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Svoje osobné údaje, záujmy, záľuby, preferencie, informácie o vašom vzhľade, životných hodnotách či otázkach na vašich partnerov môžete jednoducho zmeniť po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Zmena údajov. V záložke Zmena údajov môžete zmeniť aj váš email. Ďalšiu možnosť, ako môžete zmeniť údaje vo svojom profile, nájdete v záložke Môj účet - Profil - Zmeniť.

Ako môžem zrušiť svoje členstvo na prémiovej zoznamke?

Svoje členstvo na prémiovej zoznamke môžete zrušiť vo svojom profile v záložke Môj profil - Nastavenie - Zmazanie účtu. Vyplňte dôvod mazanie profilu a do potvrdzovacieho slová napíšte slovo zmazať. Zmazanie potom potvrďte tlačidlom Zmazať. Druhou možnosťou je, že napíšete našim administrátorkám na info@elitedate.sk a tie vykonajú zrušenie vášho profilu za vás.

Prečo mi chodia návrhy partnerov, ktorí nezodpovedajú mojim požiadavkám?

Návrhy partnerov, ktoré vám chodia do správ na váš e-mail, sú generované automaticky podľa zhody výsledkov vášho osobnostného testu.
Ak si chcete stanoviť vlastné kritériá výberu partnera, urobte tak po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailová upozornenia - O partnerovi, ktorý ....Tu si môžete zvoliť okrem veku, dosiahnutého vzdelania, výšky, aj to, či je daný partner fajčiar alebo nefajčiar, alebo miesto, odkiaľ partner pochádza. Nezabudnite zadané údaje uložiť pomocou zeleného tlačidla ZMENIŤ.