Často kladené otázky alebo na čo sa často pýtate

V sekcii Často kladené otázky na zoznamke ELITEDATE vám zodpovedáme tie najdôležitejšie otázky ohľadom fungovania zoznamky a zoznamovania všeobecne. Ak máte nejaký dotaz, pozrite sa prosím najprv do tejto sekcie, a potom nás ešte len kontaktujte. Je veľká pravdepodobnosť, že tu nájdete odpoveď na svoju otázku, ktorú už riešilo viac užívateľov pred Vami.

V čom sa líši prémiová zoznamka ELITE Date od ostatných internetových zoznamiek?

Zaujíma vás, v čom sa líšime oproti konkurencii? Chcete sa dozvedieť viac o fungovaní prémiovej zoznamky ELITE Date? Ak máte pred založením vášho profilu ešte nejaké otázky, odpoveď nájdete v tomto článku.

Falošné profily

Cieľom našej prémiovej online zoznamky je sprostredkovať kontakt používateľom, ktorí majú záujem o vážne zoznámenie. Ak si teda do svojho profilu nahráte fotografiu, ktorá nezodpovedá vašej reálnej podobe, napr. použijete fotografie celebrít, slávnych hercov, športovcov, zvierat, alebo ak si namiesto svojho skutočného mena zvolíte prezývku alebo nezmyselné zoskupenia znakov, váš profil bude bez upozornenia zmazaný.

Čo robiť, keď vidím fotografie ostatných užívateľov rozmazane

Ak vidíte fotografie ostatných užívateľov rozmazane, znamená to, že máte aktivované iba základné členstvo. Aby ste mohli plne využívať všetky funkcie, ktoré prémiová zoznamka ELITE Date svojim užívateľom ponúka, aktivujte si prémiové členstvo. Vďaka nemu budete vidieť ostro všetky fotografie vašich potenciálnych partnerov, budete ich môcť osloviť a následne s nimi komunikovať cez správy. Jedine tak máte možnosť zoznámiť sa s partnerom, ktorý vás zaujal.

Ako často chodia upozornenia na nové správy?

Ak nechcete, aby sme vám zasielali akékoľvek informácie, zmeňte si nastavenie svojho účtu. Perióda pre zasielanie informácií o prichádzajúcich správach od ostatných užívateľov, návrhov partnerov, alebo informácie o tom, kto si zobrazil váš profil, záleží len na vás. Po prihlásení sa do svojho účtu si môžete v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailové upozornenia zvoliť, či chcete zasielať správy okamžite, raz denne, raz týždenne alebo nikdy. Zmeny uložte. K tomu slúži zelené tlačidlo ZMENIŤ.

Ako môžem zrušiť svoje členstvo na prémiovej zoznamke?

Svoje členstvo na prémiovej zoznamke môžete zrušiť vo svojom profile v záložke Môj profil - Nastavenie - Zmazanie účtu. Vyplňte dôvod mazanie profilu a do potvrdzovacieho slová napíšte slovo zmazať. Zmazanie potom potvrďte tlačidlom Zmazať. Druhou možnosťou je, že napíšete našim administrátorkám na info@elitedate.sk a tie vykonajú zrušenie vášho profilu za vás.

Prečo je zoznamka ELITEDATE.sk platená?

Sme tu pre ľudí, ktorí hľadajú vážnu známosť a partnera, ktorý spĺňa ich očakávania. Nesnažíme sa osloviť každého, ale len určitú skupinu ľudí, ktorí hľadajú vážny vzťah a kultivovaného partnera na úrovni. Snažíme sa maximálne odtieniť tých, ktorí nemyslia zoznamovanie vážne. 

Nechcem dostávať newsletter, čo mám preto urobiť?

Pokiaľ nechcete, aby sme Vám posielali newsletter, zmeňte si nastavenie svojho účtu. Po prihlásení do svojho profilu si môžete v záložke Môj účet - Zmena údajov- časť Súkromné - Newsletter posielanie newsletterov pozastaviť. Pokiaľ sa v priebehu vašej registrácie rozhodnete pre opätovné zasielanie našich emailov, stačí zmeniť tlačidlo NIE na ÁNO. Všetky zmeny je nutné potvrdiť stlačením tlačidla Uložiť.

Prečo mi chodia návrhy partnerov, ktorí nezodpovedajú mojim požiadavkám?

Návrhy partnerov, ktoré vám chodia do správ na váš e-mail, sú generované automaticky podľa zhody výsledkov vášho osobnostného testu.
Ak si chcete stanoviť vlastné kritériá výberu partnera, urobte tak po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailová upozornenia - O partnerovi, ktorý ....Tu si môžete zvoliť okrem veku, dosiahnutého vzdelania, výšky, aj to, či je daný partner fajčiar alebo nefajčiar, alebo miesto, odkiaľ partner pochádza. Nezabudnite zadané údaje uložiť pomocou zeleného tlačidla ZMENIŤ.

Aké funkcie ponúka základné členstvo?

Základné členstvo je určené pre tých, ktorí chcú vyskúšať, ako prémiová zoznamka funguje. Zistíte, koľko užívateľov, ktorého pohlavia je u nás zaregistrovaných, či sa medzi novými alebo navrhovanými partnermi nachádza niekto, koho by ste chceli kontaktovať a bližšie spoznať. Nevýhodou základného členstva je to, že vidíte u všetkých partnerov rozmazanú profilovú fotografiu a nemáte možnosť daného užívateľa osloviť. Využívajte všetky funkcie zoznamky a aktivujte si prémiové členstvo.

Ako zistím, kto je na zoznamke novým členom?

Denne sa na prémiovú zoznamku registrujú desiatky nových členov. Ich prehľad nájdete po prihlásení do svojho profilu v záložke Noví členovia. Ak máte nastavené vlastné kritériá výberu partnerov, zobrazia sa vám len novo registrovaní užívatelia, ktorí zároveň spĺňajú vaše kritériá. Ak nebudete mať nastavené žiadne vlastné kritériá výberu, uvidíte v ponuke Noví členovia všetkých novo registrovaných partnerov.

Obnovenie zabudnutého hesla

Zabudli ste svoje heslo? Kliknite na "Prihlásenie pre členov" - https://www.elitedate.sk/prihlaseni, potom na "Zabudli ste heslo?". Do vašej emailovej schránky Vám príde správa, v ktorej nájdete odkaz na zmenu hesla. Zadáte nové heslo a ešte raz heslo potvrdíte. Následne sa už budete môcť prihlásiť do svojho profilu pomocou zmeneného hesla.

Koľko stojí prémiové členstvo a ako si ho môžem aktivovať?

Prémiové členstvo si môžete objednať (alebo predĺžiť) po prihlásení do vášho profilu v záložke Môj účet - Členstvo. Najprv si zvolíte obdobie, na ktoré chcete prémiové členstvo aktivovať, potom spôsob, akým uhradíte platbu za členstvo.

Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Prémiové členstvo je aktivované automaticky po obdržaní platby z vašej banky na bankový účet zoznamky ELITE Date. Vzhľadom k tomu, že sú všetky transakcie vykonávané prostredníctvom platobnej brány GoPay, počítajte s tým, že aktivácia prémiového členstva určitý čas trvá. Rýchlosť aktivácie záleží na spôsobe platby, ktorý si pre úhradu prémiového členstva zvolíte. U platby platobnou kartou sa prémiové členstvo aktivuje behom pár minút (desiatok minút), pri bankovom prevode za 2-3 pracovné dni.

Zmena hesla

Zmenu hesla môžete vykonať po prihlásení do vášho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - Zmena hesla. Jednoducho zadáte vaše nové heslo, potvrdíte ho a kliknete na tlačidlo Zmeniť.

Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Svoje osobné údaje, záujmy, záľuby, preferencie, informácie o vašom vzhľade, životných hodnotách či otázkach na vašich partnerov môžete jednoducho zmeniť po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Zmena údajov. V záložke Zmena údajov môžete zmeniť aj váš email. Ďalšiu možnosť, ako môžete zmeniť údaje vo svojom profile, nájdete v záložke Môj účet - Profil - Zmeniť.

Čo znamenajú jednotlivé ikony / funkcie na profile?

Chcete vedieť, ako fungujú jednotlivé funkcie a ikony na profile? Čo znamená smajlík, obálka, červený krížik? Ako sa nahlasuje chybný profil, blokuje používateľ alebo maže spoločná konverzácia?

Čo znamenajú jednotlivé záložky a ako fungujú?

Zaujíma Vás, čo znamená záložka Návrh partnera, Mali o mňa záujem, Noví členovia a Mohlo by Vás zaujímať?

Ako upraviť výrez fotografie?

Výrez fotografie / fotografií upravíte v záložke Môj účet - Profil - Pridať alebo zmeniť obrázok. Vyberte si fotografiu, ktorú chcete upravovať. Kliknutím na tlačítko Upraviť sa dostanete do detailu danej fotografie.