Obnovenie zabudnutého hesla

Obnovenie zabudnutého hesla

Zabudli ste svoje heslo? Kliknite na "Prihlásenie pre členov" - https://www.elitedate.sk/prihlaseni, potom na "Zabudli ste heslo?". Vyplňte Vašu registračnú emailovú adresu. Začiarknite políčko reCAPTCHA - "Nie som robot" - Odoslať.

Do Vašej emailovej schránky príde návod, ako máte heslo obnoviť. V emaile nájdete odkaz na zmenu hesla - "Obnoviť heslo". Kliknite naň. Zadajte nové heslo a heslo ešte raz potvrďte. Následne už sa budete môcť prihlásiť do svojho profilu pomocou zmeneného hesla.

Heslo musí mať minimálne 8 znakov. Pri obnove hesla nesmie byť použité existujúce heslo.

Platnosť tejto akcie je z bezpečnostných dôvodov len 24 hodín. V prípade vypršania platnosti akcie si môžete znovu požiadať o zaslanie odkazu na zmenu hesla.

obnovenie-zabudnuteho-hesla.jpg


Podobné články

Prečo je zoznamka ELITEDATE.sk platená?

Sme tu pre ľudí, ktorí hľadajú vážnu známosť a partnera, ktorý spĺňa ich očakávania. Nesnažíme sa osloviť každého, ale len určitú skupinu ľudí, ktorí hľadajú vážny vzťah a kultivovaného partnera na úrovni. Snažíme sa maximálne odtieniť tých, ktorí nemyslia zoznamovanie vážne. 

Zmena hesla

Zmenu hesla môžete vykonať po prihlásení do vášho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - Zmena hesla. Jednoducho zadáte vaše nové heslo, potvrdíte ho a kliknete na tlačidlo Zmeniť.

Ako môžem zrušiť svoje členstvo na prémiovej zoznamke?

Svoje členstvo na prémiovej zoznamke môžete zrušiť vo svojom profile v záložke Môj profil - Nastavenie - Zmazanie účtu. Vyplňte dôvod mazanie profilu a do potvrdzovacieho slová napíšte slovo zmazať. Zmazanie potom potvrďte tlačidlom Zmazať. Druhou možnosťou je, že napíšete našim administrátorkám na info@elitedate.sk a tie vykonajú zrušenie vášho profilu za vás.

Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Prémiové členstvo je aktivované automaticky po obdržaní platby z vašej banky na bankový účet zoznamky ELITE Date. Vzhľadom k tomu, že sú všetky transakcie vykonávané prostredníctvom platobnej brány GoPay, počítajte s tým, že aktivácia prémiového členstva určitý čas trvá. Rýchlosť aktivácie záleží na spôsobe platby, ktorý si pre úhradu prémiového členstva zvolíte. U platby platobnou kartou sa prémiové členstvo aktivuje behom pár minút (desiatok minút), pri bankovom prevode za 2-3 pracovné dni.

Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Svoje osobné údaje, záujmy, záľuby, preferencie, informácie o vašom vzhľade, životných hodnotách či otázkach na vašich partnerov môžete jednoducho zmeniť po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Zmena údajov. V záložke Zmena údajov môžete zmeniť aj váš email. Ďalšiu možnosť, ako môžete zmeniť údaje vo svojom profile, nájdete v záložke Môj účet - Profil - Zmeniť.

Ako často chodia upozornenia na nové správy?

Ak nechcete, aby sme vám zasielali akékoľvek informácie, zmeňte si nastavenie svojho účtu. Perióda pre zasielanie informácií o prichádzajúcich správach od ostatných užívateľov, návrhov partnerov, alebo informácie o tom, kto si zobrazil váš profil, záleží len na vás. Po prihlásení sa do svojho účtu si môžete v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailové upozornenia zvoliť, či chcete zasielať správy okamžite, raz denne, raz týždenne alebo nikdy. Zmeny uložte. K tomu slúži zelené tlačidlo ZMENIŤ.