Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Svoje osobné údaje, záujmy, záľuby, preferencie, informácie o vašom vzhľade, životných hodnotách či otázkach na vašich partnerov môžete jednoducho zmeniť po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Zmena údajov. V záložke Zmena údajov môžete zmeniť aj váš email.

kde-mozem-zmenit-udaje-ktore-som-pri-registracii-vyplnil-1.jpg

Ďalšiu možnosť, ako môžete zmeniť údaje vo svojom profile, nájdete v záložke Môj účet - Profil - Zmeniť.

kde-mozem-zmenit-udaje-ktore-som-pri-registracii-vyplnil-2.jpg


Podobné články

Zmena hesla

Zmenu hesla môžete vykonať po prihlásení do vášho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - Zmena hesla. Jednoducho zadáte vaše nové heslo, potvrdíte ho a kliknete na tlačidlo Zmeniť.

Prečo mi chodia návrhy partnerov, ktorí nezodpovedajú mojim požiadavkám?

Návrhy partnerov, ktoré vám chodia do správ na váš e-mail, sú generované automaticky podľa zhody výsledkov vášho osobnostného testu.
Ak si chcete stanoviť vlastné kritériá výberu partnera, urobte tak po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailová upozornenia - O partnerovi, ktorý ....Tu si môžete zvoliť okrem veku, dosiahnutého vzdelania, výšky, aj to, či je daný partner fajčiar alebo nefajčiar, alebo miesto, odkiaľ partner pochádza. Nezabudnite zadané údaje uložiť pomocou zeleného tlačidla ZMENIŤ.

Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Prémiové členstvo je aktivované automaticky po obdržaní platby z vašej banky na bankový účet zoznamky ELITE Date. Vzhľadom k tomu, že sú všetky transakcie vykonávané prostredníctvom platobnej brány GoPay, počítajte s tým, že aktivácia prémiového členstva určitý čas trvá. Rýchlosť aktivácie záleží na spôsobe platby, ktorý si pre úhradu prémiového členstva zvolíte. U platby platobnou kartou sa prémiové členstvo aktivuje behom pár minút (desiatok minút), pri bankovom prevode za 2-3 pracovné dni.

Ako často chodia upozornenia na nové správy?

Ak nechcete, aby sme vám zasielali akékoľvek informácie, zmeňte si nastavenie svojho účtu. Perióda pre zasielanie informácií o prichádzajúcich správach od ostatných užívateľov, návrhov partnerov, alebo informácie o tom, kto si zobrazil váš profil, záleží len na vás. Po prihlásení sa do svojho účtu si môžete v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailové upozornenia zvoliť, či chcete zasielať správy okamžite, raz denne, raz týždenne alebo nikdy. Zmeny uložte. K tomu slúži zelené tlačidlo ZMENIŤ.

Ako môžem zrušiť svoje členstvo na prémiovej zoznamke?

Svoje členstvo na prémiovej zoznamke môžete zrušiť vo svojom profile v záložke Môj profil - Nastavenie - Zmazanie účtu. Vyplňte dôvod mazanie profilu a do potvrdzovacieho slová napíšte slovo zmazať. Zmazanie potom potvrďte tlačidlom Zmazať. Druhou možnosťou je, že napíšete našim administrátorkám na info@elitedate.sk a tie vykonajú zrušenie vášho profilu za vás.

Aké funkcie ponúka základné členstvo?

Základné členstvo je určené pre tých, ktorí chcú vyskúšať, ako prémiová zoznamka funguje. Zistíte, koľko užívateľov, ktorého pohlavia je u nás zaregistrovaných, či sa medzi novými alebo navrhovanými partnermi nachádza niekto, koho by ste chceli kontaktovať a bližšie spoznať. Nevýhodou základného členstva je to, že vidíte u všetkých partnerov rozmazanú profilovú fotografiu a nemáte možnosť daného užívateľa osloviť. Využívajte všetky funkcie zoznamky a aktivujte si prémiové členstvo.