Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Svoje osobné údaje, záujmy, záľuby, preferencie, informácie o vašom vzhľade, životných hodnotách či otázkach na vašich partnerov môžete jednoducho zmeniť po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Zmena údajov. V záložke Zmena údajov môžete zmeniť aj váš email.

kde-mozem-zmenit-udaje-ktore-som-pri-registracii-vyplnil-1.jpg

Ďalšiu možnosť, ako môžete zmeniť údaje vo svojom profile, nájdete v záložke Môj účet - Profil - Zmeniť.

kde-mozem-zmenit-udaje-ktore-som-pri-registracii-vyplnil-2.jpg


Podobné články

Nechcem dostávať newsletter, čo mám preto urobiť?

Pokiaľ nechcete, aby sme Vám posielali newsletter, zmeňte si nastavenie svojho účtu. Po prihlásení do svojho profilu si môžete v záložke Môj účet - Zmena údajov- časť Súkromné - Newsletter posielanie newsletterov pozastaviť. Pokiaľ sa v priebehu vašej registrácie rozhodnete pre opätovné zasielanie našich emailov, stačí zmeniť tlačidlo NIE na ÁNO. Všetky zmeny je nutné potvrdiť stlačením tlačidla Uložiť.

Falošné profily

Cieľom našej prémiovej online zoznamky je sprostredkovať kontakt používateľom, ktorí majú záujem o vážne zoznámenie. Ak si teda do svojho profilu nahráte fotografiu, ktorá nezodpovedá vašej reálnej podobe, napr. použijete fotografie celebrít, slávnych hercov, športovcov, zvierat, alebo ak si namiesto svojho skutočného mena zvolíte prezývku alebo nezmyselné zoskupenia znakov, váš profil bude bez upozornenia zmazaný.

Čo robiť, keď vidím fotografie ostatných užívateľov rozmazane

Ak vidíte fotografie ostatných užívateľov rozmazane, znamená to, že máte aktivované iba základné členstvo. Aby ste mohli plne využívať všetky funkcie, ktoré prémiová zoznamka ELITE Date svojim užívateľom ponúka, aktivujte si prémiové členstvo. Vďaka nemu budete vidieť ostro všetky fotografie vašich potenciálnych partnerov, budete ich môcť osloviť a následne s nimi komunikovať cez správy. Jedine tak máte možnosť zoznámiť sa s partnerom, ktorý vás zaujal.

Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Prémiové členstvo je aktivované automaticky po obdržaní platby z vašej banky na bankový účet zoznamky ELITE Date. Vzhľadom k tomu, že sú všetky transakcie vykonávané prostredníctvom platobnej brány GoPay, počítajte s tým, že aktivácia prémiového členstva určitý čas trvá. Rýchlosť aktivácie záleží na spôsobe platby, ktorý si pre úhradu prémiového členstva zvolíte. U platby platobnou kartou sa prémiové členstvo aktivuje behom pár minút (desiatok minút), pri bankovom prevode za 2-3 pracovné dni.

Ako zistím, kto je na zoznamke novým členom?

Denne sa na prémiovú zoznamku registrujú desiatky nových členov. Ich prehľad nájdete po prihlásení do svojho profilu v záložke Noví členovia. Ak máte nastavené vlastné kritériá výberu partnerov, zobrazia sa vám len novo registrovaní užívatelia, ktorí zároveň spĺňajú vaše kritériá. Ak nebudete mať nastavené žiadne vlastné kritériá výberu, uvidíte v ponuke Noví členovia všetkých novo registrovaných partnerov.

Prečo mi chodia návrhy partnerov, ktorí nezodpovedajú mojim požiadavkám?

Návrhy partnerov, ktoré vám chodia do správ na váš e-mail, sú generované automaticky podľa zhody výsledkov vášho osobnostného testu.
Ak si chcete stanoviť vlastné kritériá výberu partnera, urobte tak po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailová upozornenia - O partnerovi, ktorý ....Tu si môžete zvoliť okrem veku, dosiahnutého vzdelania, výšky, aj to, či je daný partner fajčiar alebo nefajčiar, alebo miesto, odkiaľ partner pochádza. Nezabudnite zadané údaje uložiť pomocou zeleného tlačidla ZMENIŤ.