Pes ako dieťa? 44% miléniovej generácie vidí svojho domáceho miláčika ako svoje dieťa

 Pes ako dieťa 44 miléniovej generácie vidí svojho domáceho miláčika ako svoje dieťa.jpeg

Zatiaľ čo staršie generácie sa zvyčajne sobášili okolo osemnásteho roku svojho života, dnes je realita celkom iná. Mnoho mladých ľudí sa zameriava na kariéru či cestovanie a manželstvo a zakladanie rodiny odkladajú na neskôr. Ako náhradu za dieťa si kupujú domácich miláčikov.

Generácia Y

Do miléniovej generácie, často označovanej ako generácia Y, spadajú mladí narodení približne po roku 1985.

Narodili sa do doby internetu a radi si tvoria vlastné pravidlá. Platí tak nielen pri výbere povolania, ale aj pri osobných vzťahoch.

Záujem o domácich miláčikov sa zvyšuje

Svadbu a deti odkladajú na neskôr a zaobstaranie si domáceho miláčika im nahraďuje založenie rodiny. Štúdia od The Wall Street Journal poukázala, že v posledných piatich rokoch výrazne stúpol záujem o domácich miláčikov, a to predovšetkým medzi miléniálmi.  

„Správajú sa k nim, ako by to bolo ich prvorodené dieťa,“ vraví Beverly Petrunich, majiteľka psieho centra v Chicagu. 

Okrem prémiového krmiva tiež miléniáli nakupujú oblečenie a ďalšie doplnky pre svojich domácich miláčikov. To samozrejme hrá do kariet spoločnostiam z pet businessu.

Pes ako príprava pre prvé dieťa

Zvýšený záujem o domácich miláčikov zaznamenal predovšetkým trh s krmivom pre zvieratá. Za rok 2017 trh uviedol viac ako 4 500 nových krmív, čo je 45% nárast oproti minulému roku.  

Štúdia agentúry Gale z roku 2017 zistila, že 44% miléniálov vidí svojich domácich miláčikov ako prípravu na svoje prvé dieťa. 21% opýtaných z generácie Y potvrdilo, že to bol hlavný dôvod, prečo si kupali psa a 23% prezradilo, že pes ako príprava pre prvé dieťa bol čiastočný dôvod, prečo si štvornohého maznáčika kúpili. 

Zdroj: 
Businessinsider.com
Adweek.com
Millenialmarketing.com

Podobné články

Mačka Karla Lagerfelda bude možno dediť. Choupette môže získať 195 miliónov dolárov.

Chanel v útorok potvrdil, že kreatívny riaditeľ Karl Lagerfeld, ktorý bol hlavou tohto módneho domu od roku 1983, zomrel po krátkej chorobe vo veku 85 rokov. Po jeho smrti sa začali viesť debaty, kto zdedí jeho majetok v hodnote 195 miliónov dolárov. Najhorúcejším favoritom je Lagerfeldova mačka Choupette.

Chcete oživiť vzťah a prehĺbiť intimitu? Spýtajte sa partnera týchto 21 otázok

Začiatky vzťahov sú plné radosti a zábavy. Skúmame, čo má náš partner rád a postupne sa o ňom dozvedáme viac. Po mesiacoch či rokoch však vášeň ustupuje a vzťah môže ochladnúť. Máme pocit, že o našom partnerovi vieme všetko. S týmito otázkami opäť rozprúdite vodu.

3 kvality, ktoré považujú muži na ženách za príťažlivé

Ženské krivky a široký úsmev zachytia pohľad nejedného muža. Aké kvality však považujú muži za naozaj atraktívne v hĺbke? 

9 kvalít, ktoré by ste mali hladať v zdravom vzťahu

Šťastné páry majú niektoré veci spoločné. Ak chcete dlhodobý vzťah plný lásky, tu sú kvality, ktoré by ste mali hľadať.

 

5 krokov ako zahojiť zlomené srdce rýchlejšie

Pri hľadaní lásky sa zlomenému srdcu predísť nedá. Keď z nášho života odíde niekto, kto bol jeho neodmysliteľnou súčasťou a s kým sme plánovali budúcnosť, nie je jednoduché sa s tým vyrovnať. Či ste spolu randili mesiac alebo rok, rozchod býva bolestivý. 

10 najdrahších rozvodov v histórii

Keď najbohatší muž na svete, zakladateľ a CEO Amazonu, Jeff Bezos oznámil, že sa bude rozvádzať, ihneď sa rozbehla lavína špekulácií, ako sa bude deliť jeho majetok 137 miliárd dolárov. Experti označili rozvod Jeffa a jeho manželky MacKenzie za najdrahší v histórii, ktorý predbehne rebríček doteraz najdrahších rozvodov.