Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil pri zaplatení prémiového členstva?

Prémiové členstvo je aktivované automaticky po obdržaní platby z vašej banky na bankový účet zoznamky ELITE Date. Vzhľadom k tomu, že sú všetky transakcie vykonávané prostredníctvom platobnej brány GoPay, počítajte s tým, že aktivácia prémiového členstva určitý čas trvá.

Rýchlosť aktiváce záleží na spôsobe platby, ktorý si pre úhradu prémiového členstva zvolíte. U platby platobnou kartou sa prémiové členstvo aktivuje behom pár minút (desiatok minút), pri bankovom prevode za 2-3 pracovné dni.

Ihneď po aktivácii prémiového členstva budete mať k dispozícii všetky funkcie, ktoré zoznamka ponúka.

FAQ Za ako dlho budem môcť plne využívať svoj profil.jpg


Podobné články

Obnovenie zabudnutého hesla

Zabudli ste svoje heslo? Kliknite na "Prihlásenie pre členov" - https://www.elitedate.sk/prihlaseni, potom na "Zabudli ste heslo?". Do vašej emailovej schránky Vám príde správa, v ktorej nájdete odkaz na zmenu hesla. Zadáte nové heslo a ešte raz heslo potvrdíte. Následne sa už budete môcť prihlásiť do svojho profilu pomocou zmeneného hesla.

Aké funkcie ponúka základné členstvo?

Základné členstvo je určené pre tých, ktorí chcú vyskúšať, ako prémiová zoznamka funguje. Zistíte, koľko užívateľov, ktorého pohlavia je u nás zaregistrovaných, či sa medzi novými alebo navrhovanými partnermi nachádza niekto, koho by ste chceli kontaktovať a bližšie spoznať. Nevýhodou základného členstva je to, že vidíte u všetkých partnerov rozmazanú profilovú fotografiu a nemáte možnosť daného užívateľa osloviť. Využívajte všetky funkcie zoznamky a aktivujte si prémiové členstvo.

Falošné profily

Cieľom našej prémiovej online zoznamky je sprostredkovať kontakt používateľom, ktorí majú záujem o vážne zoznámenie. Ak si teda do svojho profilu nahráte fotografiu, ktorá nezodpovedá vašej reálnej podobe, napr. použijete fotografie celebrít, slávnych hercov, športovcov, zvierat, alebo ak si namiesto svojho skutočného mena zvolíte prezývku alebo nezmyselné zoskupenia znakov, váš profil bude bez upozornenia zmazaný.

Nechcem dostávať newsletter, čo mám preto urobiť?

Pokiaľ nechcete, aby sme Vám posielali newsletter, zmeňte si nastavenie svojho účtu. Po prihlásení do svojho profilu si môžete v záložke Môj účet - Zmena údajov- časť Súkromné - Newsletter posielanie newsletterov pozastaviť. Pokiaľ sa v priebehu vašej registrácie rozhodnete pre opätovné zasielanie našich emailov, stačí zmeniť tlačidlo NIE na ÁNO. Všetky zmeny je nutné potvrdiť stlačením tlačidla Uložiť.

Prečo mi chodia návrhy partnerov, ktorí nezodpovedajú mojim požiadavkám?

Návrhy partnerov, ktoré vám chodia do správ na váš e-mail, sú generované automaticky podľa zhody výsledkov vášho osobnostného testu.
Ak si chcete stanoviť vlastné kritériá výberu partnera, urobte tak po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Nastavenie - E-mailová upozornenia - O partnerovi, ktorý ....Tu si môžete zvoliť okrem veku, dosiahnutého vzdelania, výšky, aj to, či je daný partner fajčiar alebo nefajčiar, alebo miesto, odkiaľ partner pochádza. Nezabudnite zadané údaje uložiť pomocou zeleného tlačidla ZMENIŤ.

Kde môžem zmeniť údaje, ktoré som pri registrácii vyplnil?

Svoje osobné údaje, záujmy, záľuby, preferencie, informácie o vašom vzhľade, životných hodnotách či otázkach na vašich partnerov môžete jednoducho zmeniť po prihlásení do svojho profilu v záložke Môj účet - Zmena údajov. V záložke Zmena údajov môžete zmeniť aj váš email. Ďalšiu možnosť, ako môžete zmeniť údaje vo svojom profile, nájdete v záložke Môj účet - Profil - Zmeniť.